Treść strony

Informacje dotyczące płatności poza EOG

Szanowni Państwo,

Z uwagi na zbliżający się okres wakacyjny a tym samym czas wzmożonych wyjazdów przekazujemy Państwu wskazówki, które pomogą unikać problemów płatnościami kartą podczas podróży zagranicznych.

Wybierając się w podróż poza granice kraju zaleca się zabrać ze sobą co najmniej dwie karty płatnicze - pochodzące od różnych wydawców. Przypominamy także, że nie w każdym miejscu można dokonać płatności kartą i nie wszystkie karty płatnicze mogą być w danym kraju akceptowane.

Dane kontaktowe, a zwłaszcza numer telefonu, są szczególnie ważne w przypadku kiedy transakcja zostanie wytypowana jako potencjalnie fraudowa. Prosimy zatem, aby aktualizowali Państwo dane kontaktowe na bieżąco.

Z uwagi na wysokie ryzyko fraudów oraz dbałość o bezpieczeństwo, transakcje cyfrowymi portfelami w szczególności w krajach spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego podlegają stałemu monitorowaniu. Rekomendujemy zatem aby płatności poza granicami Polski w terminalach i bankomatach wykonywali Państwo przy użyciu plastiku karty. Jednocześnie informujemy, iż w przypadku kiedy transakcja przy użyciu funkcji zbliżeniowej zostanie odrzucona należy ją ponowić wkładając kartę do terminala/ bankomatu i zatwierdzić kodem PIN.

Zachęcamy aby przekazywali Państwo do Banku informację o planowanej zagranicznej podróży, zwłaszcza jeśli wybieracie się Państwo do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Informacja ta może uchronić przed oznaczeniem płatności jako potencjalne oszustwa.

Informacja o planowanej podróży (w jakim terminie oraz w jakich krajach planują Państwo przebywać) zostanie przekazana do systemu monitorującego transakcje. Na jej podstawie karta będzie mogła zostać wyłączona z reguły automatycznego blokowania w przypadku wystąpienia podejrzanych transakcji w danym regionie.

Przypominamy, iż przypadku jakichkolwiek problemów z dokonaniem płatności kartą Klient ma możliwość uzyskania pomocy na Infolinii czynnej 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Kontakt z infolinią Grupy BPS tel.: +48 86 215 50 00.

Banery

Kontakt

Bank Spółdzielczy w Mykanowie

ul. Samorządowa 3, 42-233 Mykanów

tel. +48 34 328 80 31, +48 34 328 80 93

fax +48 34 374 00 00

 kontakt@bsmykanow.pl

 

Kod SWIFT/BIC: POLUPLPR

 

Inspektor Danych Osobowych

Arkadiusz Kraus - iod@bsmykanow.pl, +48 603 810 125

[obiekt mapy]